UKK - usein kysytyt kysymykset Kvalitestilta

Mitä lisäarvoa tekninen maahantuoja tuottaa asiakkailleen? Meiltä usein kysytyt kysymykset

I 10.12.2020 I Kuinka kokenut, paikallinen, tekninen maahantuoja tuottaa lisäarvoa asiakkailleen? Miten me Kvalitestilla tuomme lisäarvoa asiakkaillemme testaus- ja mittauslaiteinvestoinneissa?

Toimintamme perusta lähtee siitä, että pystymme tarjoamaan kaikissa olosuhteissa asiakkaillemme oikean ratkaisun. Sen johdosta haluammekin aina huolellisesti selvittää, mihin tarpeeseen asiakas etsii ratkaisua. Perustavan taustaselvityksen kautta voimme varmistua, että tarjottu laite tai ratkaisu on asiakkaalle sopivin.

Test Centeristämme löytyy monipuolisesti tarjontaamme kuuluvia laitteita, ja asiakas pääsee halutessaan näkemään ja kokeilemaan heille tarjottua laitetta. Asiantuntijamme voi saapua asiakkaan tiloihin esittelemään laitetta tai suorittamaan koemittauksia asiakkaan todellisessa ympäristössä.

Jossain tapauksissa päädymme asiakkaan kanssa tilanteeseen, jossa tarpeeseen soveltuvan ratkaisun hinta nousee liian korkeaksi suhteessa asiakkaan tarpeeseen, eli investointi ei ole kustannusten näkökulmasta järkevällä tasolla. Tässäkin tapauksessa pystymme palvelemaan asiakasta tarjoamalla mahdollisuuden vuokrata osaa testaus- ja mittauslaitekalustosta tai toteuttamalla vaaditut mittaukset ja/tai testit palveluna asiantuntijoidemme suorittamina asiakkaalle. Tällöin asiakas maksaa laitteesta vuokraa tai testaus-/mittauspalvelusta yhdessä sopimamme mukaisesti.

Kun oman laitteen hankinta on perusteltua ja päätetään edetä investointiin, nousee monessa tapauksessa asiakkaalle eteen vielä useita avoimia kysymyksiä. Kokosimme listan usein kysytyistä kysymyksistä helpottaaksemme asiakkaidemme ostoprosessia:

Kvalitest UKK:

• Voinko testata laitetta vielä ennen hankintaa?
– Kuten aiemmin mainitsimme, tarjoamme joustavan mahdollisuuden tutustua laitteisiin ennen ostopäätöstä.

• Kuka vastaa kuljetuksesta?
– Lähtökohtaisesti Kvalitest Industrial vastaa tilatun tavaran toimituksesta asiakkaan tiloihin asti. Toki asiakas voi halutessaan vastata myös itse kuljetuspalvelun tilaamisesta, mutta meillä on laadukkaat yhteistyösopimukset valittujen kuljetuspalvelun tarjoajien kanssa.

• Saammeko käyttöönoton ja koulutuksen ostamallemme laitteille?
– Lähtökohtaisesti tarjoamme laitteiden käyttöönoton sekä asiakkaan kouluttamisen kaikille myymillemme laitteille asiakkaan tiloissa ja suomen kielellä. Myös ruotsinkielinen käyttöönotto ja koulutus onnistuvat.

• Takuu?
– Takuussa noudatamme laitevalmistajien tarjoamia takuuaikoja ja -ehtoja.

• Onko teknistä tukea saatavilla?
– Kaikkien myymiemme laitteiden käyttäjät saavat teknistä tukea. Ensimmäisessä vaiheessa aina suomeksi ja paikallisesti, tarvittaessa järjestämme yhteyden laitevalmistajan tekniseen tukeen, jotta mahdollinen ongelma saadaan ratkaistuksi mahdollisimman pian.

• Vaativatko testaus- ja mittauslaitteet huoltoa?
– Testaus- ja mittauslaitteet vaativat ylläpitoa ja huoltoa kuten mikätahansa muu laite tai kone. Ohjeistamme asiakasta laitteen ylläpito- sekä huoltotoimiin laitekoulutuksen yhteydessä. Tarjoamme myös ylläpito- ja huoltopalveluita. Meiltä asiakas saa huoltopalvelut sitoumuksetta, mutta tarjoamme myös laajempia ylläpitopalvelusopimuksia laitehankinnan yhteydessä.

Jäikö sinulla vielä jotain kysyttävää? Ota yhteyttä, vastaamme mielellämme!

Soita meille puh. 020 730 6070 tai voit myös ottaa yhteyttä kätevästi tämän lomakkeen avulla: